Gyakori kérdések
1. Hogyan adhatsz le rendelést?
A megrendelésedet online, a webáruházban adhatod le. A megrendelés leadásának nem feltétele a regisztráció. A webáruházban található termékek nincsenek raktárkészleten. A webáruházban egyénre szabva tudod kiválasztani a feliratot, a póló színét, méretét és a hímzés színét. Felmerülő kérdések, egyéni ötletek esetén, nyugodtan fordulj hozzánk bizalommal telefonon: 0630/4840844 vagy emailen: info@cintamomlajf.hu
2. Mennyi idő alatt kapod kézhet a rendelésedet?
Megrendelések feldolgozása minden munkanapon 08.00 órától 16.00 óráig történik. Bármikor adhatsz le online rendelést, de ha a megrendelés a fenti időintervallumon kívül érkezik, akkor a rendelés feldolgozása a termék megrendelését követő 36 órán belül történik. A webáruházban található termékek nincsenek raktárkészleten. A webáruházban egyénre szabva tudod kiválasztani a póló színét, méretét és a hímzés színét. A gyártás előre utalás esetén az összeg megérkezése után kezdődik. Utánvét esetén a második visszaigazoló email után. A termékeket maximum a megrendeléstől számított 12-14 munkanapon belül kapod kézhez.
3. Hogyan tudsz fizetni?
a) Banki előre utalással:
Termékek egyénre szabottan készülnek. A megrendelésed feldolgozását automatikus emailben visszaigazoljuk. A visszaigazoló e-mailben megtalálod a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, az egyénileg készített termékeket ezután kezdjük el gyártani, majd adjuk fel a futárszolgálattal.
b) Utánvéttel történő teljesítés:
A terméket/termékeket a Foxpost futárszolgálat szállítja ki a általad megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak készpénzben vagy bankkártyával tudsz kifizetni. Foxpost automatában történő átvétel esetén a terminálnál bankkártyával tudsz fizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.
A termékeknél feltüntetett vételárak bruttó árak, a termék vételárát és ÁFA-t is tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget és az utánvét összegét.
c. Bankkártyával
4. Szállítás módjai és díjszabása:
a) Foxpost házhozszállítással:
A termék megrendeléstől számított 14 munknapon belül kapod kézhez a csomagot. Átutalás esetén az összeg beérkezése után kezdjük gyártani a terméket.
A kiszállítást megelőzően sms-ben és email-ben értesítést küld a futárszolgálat a futár érkezési időpontjáról. Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is, amennyiben a javasolt időpont nem megfelelő a számodra vagy más címen szeretnéd átvenni a csomagot.
Az utánvét összegét házhozszállítás esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával tudod fizetni a címzett.
b) Foxpost csomagautomatába:
Ha a csomag megérkezett az átvételi csomagautomatába, SMS-ben értesít a futárszolgálat. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert nyitókóddal tudod kinyitni az automata megfelelő ajtaját. Az sms tartalmazza a pontos átvételi határidőt (nap, óra, perc), ameddig a csomag átvehető az automatából.
Az utánvét összegét automatáknál bankkártyával tudsz fizetni.
c) Személyes átvétel:
Át nem vett csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőnek kell kifizetnie. A csomagot újraküldés esetén a csomagdíj újonnani előre utalása esetén tudjuk feladni.